• Meer dan 100.000 deurposters geleverd
  • Verstuurd binnen 3-5 werkdagen

Klantenservice

Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder!

Wij proberen jou op onze website zo goed mogelijk te informeren over ons product, de verschillende mogelijkheden en het bestelsysteem. Toch kan het zijn dat je nog een vraag hebt over een bepaald onderwerp. Daarom hebben wij op deze pagina de meestgestelde vragen voor jou verzameld, zodat je hier snel een antwoord op kunt vinden!

Hieronder vind je dus de lijst met veelgestelde vragen en onderwerpen. Klik op een vraag/onderwerp en je vindt hier meer informatie over. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag verder!

Meest gestelde vragen

MEEST GESTELDE VRAGEN

1. Kan een deurposter op alle deuren?

Door de speciale tape aan de randen, op de achterkant van de deurposter, kan deze op alle soorten deuren worden bevestigd. Omdat het materiaal van de poster op spanning staat, maakt het niet uit wanneer er reliëf in de deur zit. Door de tape zit de poster op iedere deur strak!

Je kunt de poster gemakkelijk zelf bevestigen. Ook kan de poster weer verwijderd worden zonder resten achter te laten en vervolgens op een andere deur opnieuw gebruikt worden. De poster is tevens water- en uv bestendig.

▲ terug naar overzicht

2. Kan ik mijn deurposter zelf ophangen?

Een deurposter is gemakkelijk op te hangen en te verwijderen. Je kunt de deurposter dus gewoon zelf eenvoudig ophangen! Om de poster direct goed op de deur te krijgen, is het wel handiger om het met twee personen te doen, dan kun je de poster het gemakkelijkst recht hangen aan de bovenkant van de deur.

De instructies worden ook meegeleverd met jouw deursticker.

> Deurposter zelf ophangen

▲ terug naar overzicht

3. Hoe kan ik mijn deurposter schoonmaken?

Is jouw deurposter een beetje vies of stoffig geworden, omdat hij al een tijdje in de slaapkamer hangt? Dan kun je hem heel gemakkelijk schoonmaken. De poster is waterbestendig, daarom kun je hem schoonmaken met een vochtige doek. Het gebruik van schoonmaakmiddelen of een spons is niet aangeraden.

▲ terug naar overzicht

4. Wat zijn de verzendkosten voor een deurposter?

De prijzen van de deurposters van PimpJeDeur.nl zijn exclusief verzendkosten! Wij verzenden jouw deurposter voor een bedrag van € 5,95. Bestel je twee deurposters? Dan verrekenen wij € 1,- per extra besteld product (met een maximum van 5 producten). Voor onze overige wanddecoratie rekenen wij hetzelfde tarief. Voor al onze fotocadeaus rekenen wij, afhankelijk van verzending per post of per pakket, € 2,95 of € 3,95. Al onze cadeaubonnen worden gratis verzonden! Voor een compleet overzicht van onze verzendkosten, gebruik je onderstaande link:

> Overzicht verzendkosten

▲ terug naar overzicht

5. Berekenen jullie nog andere kosten voor een deurposter?

Nee, bij PimpJeDeur.nl wordt je niet voor onverwachte kosten gesteld. De prijs van onze deurposters is inclusief alle kosten, behalve de verzendkosten. Voor het vaststaande bedrag ontvang je een hoogwaardig geprinte foto voor op je deur! Bekijk de prijzen voor een deurposter.

▲ terug naar overzicht

6. Hoeveel kost een deurposter?

x

▲ terug naar overzicht

7. Wat is de levertijd van een deurposter?

PimpJeDeur.nl neemt iedere deurposter serieus. We controleren de afbeelding en de order voordat we hem naar onze productieruimte zenden. Met veel zorg en de beste materialen wordt de deurposter gedrukt en uitgesneden.
Hier bij controleren we de afbeelding en het resultaat nogmaals. Om ervoor te zorgen dat de deurposter beter bestand is tegen krassen en de inkten helemaal perfect zijn ingewerkt, leggen we de deurposters 24 uur te rusten voordat we ze verzenden!
Meestal heb je jouw deurposter binnen 5 werkdagen in huis! Omdat we dit in drukke periodes niet 100% kunnen garanderen, vermelden we op onze website dat het leveren van deurposter 5 tot 8 werkdagen kan duren.

Een SPOED bestelling van een deurposter zal met voorrang worden behandeld en speciaal door DHL met prioriteit worden verzonden. Hierdoor is de deurposter binnen 3 werkdagen in huis. Voor een deurposter met SPOED zal een meerprijs worden berekend van 20%.

Ondanks alle zorg die PimpJeDeur aan de deurposters en de verzending besteedt, kan er iets misgaan bij de vervoerder. Voor het vervoer van onze pakketten schakelen wij een derde partij in. Neem bij een langere duur van jouw bestelling dan ook direct contact met ons op. We staan garant voor een goede afhandeling. Bekijk ook de levertijd van onze overige producten:

> Levertijden wanddecoratie en fotocadeaus

▲ terug naar overzicht

8. Kunnen jullie ook foto's, dia's of negatieven inscannen?

Ja, wij scannen e foto, dia of negatief gratis met onze zeer professionele scan-apparatuur! Wanneer je een collage of mozaïek wilt van foto’s, dia’s of negatieven die wij voor jou moeten scannen, dan berekenen wij 1 euro per scan.

We zullen in overleg met jou bepalen of de foto geschikt is voor op een deurposter. Voor meer vragen, neem contact met ons op.

▲ terug naar overzicht

9. Past mijn foto op een deur(poster)?

De verhoudingen van een deur zijn vaak anders dan de verhoudingen op je eigen foto. Veel foto's zijn horizontaal gemaakt, terwijl een deur verticaal is. Om jouw foto op een deur te drukken, moet er dus een deel van de foto afgesneden worden. In ons besteltraject kun je precies bepalen hoe je de foto op jouw deurposter wilt hebben.

Het is wel belangrijk dat de foto van voldoende kwaliteit is om hem te vergroten naar een deurformaat. Hiervoor houden we aan dat de foto minimaal rond de 2 MB groot moet zijn. Onze medewerkers beoordelen alle afbeeldingen, voordat ze op een deur worden gedrukt. Mocht je foto niet groot genoeg zijn om op een deur te drukken, dan nemen wij contact met je op. In overleg kunnen we dan bepalen hoe jouw foto het beste op een deurposter kan komen.

▲ terug naar overzicht

BESTELLEN

Productoverzicht

Op PimpJeDeur.nl bestel je je mooiste deurstickers. Wij bieden ook andere producten aan, zoals mooie wanddecoratie en fotocadeaus.

Onze wanddecoratie bestaat uit de volgende producten: foto op canvasfoto op plexiglasfoto op aluminiumfoto op forexfotoposter en tuinposter.

▲ terug naar overzicht

Bestelling plaatsen

Je kunt jouw bestelling op de volgende manier bij ons plaatsen:

  • Klik op de gele bestelbutton 'Direct bestellen';
  • Kies jouw favoriete foto en upload hem;
  • Je kiest vervolgens het formaat en de opties van je fotoproduct;
  • Ga naar de volgende stap en selecteer eventuele extra opties;
  • Is je bestelling naar wens samengesteld? Voeg je product dan toe aan de winkelwagen;
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven;
  • Heb je een kortingscode? Voer deze dan in en klik op 'Pas toe';
  • Ben je tevreden over je bestelling? Klik dan op 'Door naar afrekenen';
  • Vul je persoonsgegevens en adres in;
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties;
  • Je bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen naar je huisadres verstuurd.

Als je een product uit onze collectie wilt bestellen, kies jij jouw foto en voeg je hem toe aan de winkelwagen. Je rondt je bestelling dan af zoals hierboven beschreven.

▲ terug naar overzicht

Geen orderbevestiging ontvangen

Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.

▲ terug naar overzicht

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Als je foto al in productie is genomen, is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar overzicht

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op PimpJeDeur.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen;
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven;
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken;
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling.

Account aanmaken

▲ terug naar overzicht

Wachtwoord vergeten

Heb je een account, maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar overzicht

BETALEN

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

Via iDEAL betalen

▲ terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 16.08.64.186 t.n.v. PimpJeDeur.nl in Kollum
IBAN: NL21 RABO 0160 8641 86 BIC: RABONL2U

▲ terug naar overzicht

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangen van factuur). Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Afterpay zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Afterpay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens en waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Afterpay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 16.08.64.186 t.n.v. PimpJeDeur.nl in Kollum
IBAN: NL21 RABO 0160 8641 86 BIC: RABONL2U

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet
Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen.

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 16.08.64.186 t.n.v. PimpJeDeur.nl in Kollum
IBAN: NL21 RABO 0160 8641 86 BIC: RABONL2U

2. Overschrijving via bank lukt niet
Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen.

3. Achteraf betalen lukt niet
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens en waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 16.08.64.186 t.n.v. PimpJeDeur.nl in Kollum
IBAN: NL21 RABO 0160 8641 86 BIC: RABONL2U

▲ terug naar overzicht

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht naar info@pimpjedeur.nl. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

▲ terug naar overzicht

LEVERING

Levertijd

Je deurposter wordt, na goedkeuring op kwaliteit van jouw foto, binnen 5 werkdagen verstuurd. Onze vervoerder levert uitsluitend op werkdagen en niet op zaterdag. In onderstaand schema kun je zien wanneer je foto uiterlijk wordt verzonden.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in. 

Standaard verzending Binnen 5 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

 

SPOED order Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag


LET OP: de levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen, worden direct in productie genomen. LET OP: de levertijd van een collage gaat in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt.

Bestellingen met daarin producten groter dan 180x100 cm, hebben een langere levertijd. Deze bestellingen worden binnen 10 werkdagen verstuurd. Als je kiest voor de spoedoptie bij een groter formaat, dan zal je order binnen 7 tot 10 werkdagen verstuurd worden. Heb je je order eerder nodig? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Levertijd overige producten

Naast deurposters, bieden wij ook andere wanddecoratie aan. Zo kun je ook kiezen uit foto op canvasfoto op aluminiumfoto op plexiglasfoto op forexfoto op tuinposter en foto op poster. Ook bieden wij verschillende fotocadeaus aan, waaronder foto op mokfoto op sleutelhanger en foto op placemat. Kun je niet kiezen uit al deze mooie producten? Dan heb je ook nog de optie om een cadeaubon te bestellen. Hieronder worden de levertijden van alle wandddecoratie en fotocadeaus omschreven. Voor deze producten gelden andere levertijden dan voor een foto op canvas. LET OP: ook bij deze producten geldt: bestel je na 12.00, dan gaat de levertijd pas de dag erna in!

Levertijden fotocadeaus 2 werkdagen

Wil je één van onze leuke fotocadeaus bestellen? Dan wordt deze binnen 2 werkdagen al naar je opgestuurd! 

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in. 

Standaard verzending Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Levertijd voor alle wanddecoratie (behalve Tuinposter, poster en aluminium) 5 werkdagen

Bij alle overige wanddecoratie doen wij ons best om je bestelling binnen 4 werkdagen te versturen! Deze pakketten worden veelal door DHL bij je thuis geleverd. 

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Tuinposter, poster en aluminium 3 werkdagen

Wil je een tuinposter, poster of foto op aluminium bestellen? Dan wordt dit product binnen 3 werkdagen verstuurd. 

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in. 

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Levertijd geborsteld aluminium

Voor geborsteld aluminium geldt een afwijkende levertijd van 5 werkdagen. Bij geborsteld aluminium is het niet mogelijk om een SPOEDlevering te plaatsen.

Cadeaubonnen 1 werkdag

Tot slot worden onze cadeaubonnen binnen 1 werkdag naar je verstuurd. Mocht je geen keuze kunnen maken, dan heb jij al heel snel een cadeaubon in huis om cadeau te geven!

▲ terug naar overzicht

Verzendkosten

Alle deurposters worden verzonden tegen het tarief van € 5,95. Voor onze overige producten zijn de verzendkosten als volgt:

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas GRATIS
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 5,95
Acrylaatblok en houtblok € 5,95

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 9,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 9,95

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 15,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex € 15,95
Poster, tuinposter € 15,95


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 3,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

Wil je een fotoproduct verzenden naar het buitenland? Kijk dan even bij verzending naar het buitenland voor meer informatie.

▲ terug naar overzicht

Status van bestelling

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken via je account op onze website (indien aangemaakt). Via de volgende link ga je naar je account en log je in met je e-mailadres en wachtwoord.

Status bestelling bekijken

Via e-mail ontvang je ook statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat het afzender veilig is, dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.

▲ terug naar overzicht

Verzending naar buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in. 

Al onze deurposters kunnen naar het buitenland worden verstuurd voor een tarief van € 6,95.

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas € 6,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 6,95
Acrylaatblok en houtblok € 6,95

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 10,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 10,95

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 16,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex € 16,95
Poster, tuinposter € 16,95


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner DHL. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van DHL heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering;
  • De chauffeur van DHL heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

▲ terug naar overzicht

Fotoproduct retour sturen

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@pimpjedeur.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar overzicht